tirsdag den 21. oktober 2014

Efterårshygge

Efter en skøn Efterårsferie, uden ret meget sol er hverdagen tilbage igen. Arbejde, skole og madpakker bliver normal rutine igen. Fylder glædeligt morgen-benzin på min krop med hjælp fra min kaffemaskine. Jeg kan kun se gadelygterne fra mit køkkenvindue. Trist blæsende mørk morgen. Det går op for mig, at vi faktisk har efterår, og vinteren er lige om hjørnet. Det samme gælder Julen. Det er snart jul. Butikkerne har startet salg af juleslik og julepynt. Må ærlig indrømme, at jeg ikke er helt klar til Jul endnu! Men det skal jeg heller ikke være, for der er lang tid endnu. Så, jeg ville ha lov til og efterårs hygge, uden JULETING!

Triste efterårsvejr guider os til indendørs hygge. Efter den blæsende mørke morgen, besluttede jeg mig for at lave svampede kanelsnegle i fad til eftermiddagshygge. Det blev taget supergodt imod. Jeg har brugt en opskrift, hvor man skulle pensle kanelsneglene med yoghurt, hvilket måske er den hemmelige ingrediens til saftige svampede kanelsnegle! MUMS :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar