søndag den 12. oktober 2014

Morning Boost

Efterårsferien begynder med en 'booster.' bestående af spinat,skyr,banan og hørfrø olie har jeg lavet en tyk smoothie som minder lidt mere en yoghurt konsistent. Den er toppet med min hjemmelavet crunch. Selvom jeg har huset for mig selv, denne søndag morgen. Savner jeg dog alligevel lidt lyde og et kæmpe morgenkram. Jeg må dog stolt indrømme, at jeg tilhører gruppen som får morgenkaffe på sengen, hver søndag. Yep, på spejder ære, jeg lyver ikke. Det dejlige stykke mandfolk som er herren i dette hus, står op og laver en kop kaffe(præcis som den skal være) og går tilbage til soveværelset med dette, for at stille den på mit natbord. Selvom jeg er lidt vågen, ligger jeg og lytter til at min kaffe bliver brygget og leveret til dens ejermand.  Det er dejligt, at ligge og vågne helt til kaffeduften, mens solens stråler skinner ind af vinduet. Han har nu gjort det i det lange stykke tid, vi nu har kendt hinanden. Ikke engang har han glemt det, hvilket jeg takker ham mange gange for. Små ting som man gør for hinanden, holder liv i et forhold. Også selvom det er ting vi egentligt ikke vægter meget, kan det sagtens være at ens partner sætter stor pris på det. Jeg gør ihvertfald. Smoothie er dejligt, men kaffe er skønnere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar