onsdag den 10. september 2014

Cream fraiche

I en hverdag hvor man ræser rundt, for at nå alt det man skal i hverdagen. Forberedelserne til næste dag. Planlægning til weekenden osv. Skal der selvfølgelig også være tid til lidt afslapning og god mad. Dagens menu er fyldte kyllingebryster i karry sauce.

Meget mad i mit køkken foregår efter smag. Jeg smager mig frem til en afbalanceret ret, med syre og base så lige som muligt.
Dette er grunden til, jeg ikke altid har en decideret opskrift som jeg bruger.
Disse fyldte kyllingebryster er måske ikke lige helse opskrift. Der er masser af bacon, fløde og cream fraiche. Mange forskere er imod at mødre bruger meget skyr til deres børn.  Selvom det er en meget god grund, er sandheden nu : jeg ELSKER cream fraiche. Den har fulgt mig tykt og tyndt gennem mit liv nogle år. 

Har prøvet skyr, det er nu ikke lige mig og kan slet ikke sammenlignes med cream fraichen. Men måske bliver jeg klogere på skyr en dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar