søndag den 7. september 2014

Afslapnings Søndag

Efter en børneweekend, med larm, ballade og hygge selvfølgelig; sidder jeg og nyder stilheden. Sammen med mit afstresnings te. Afstresnings te med de vise ord, som får tankerne i gang. Normalt plejer jeg nu og få en kop te inden sengetid. For at få hjernen til og koble fra, og stresse af. Te pakkerne er købt i Netto. Det er en lille pakke afstresning med dagens ord:  ”Peace is respekt for others being different”  selvfølgelig skal vi respektere at der findes forskelligheder i denne verden, men gør vi alle det? vi alle respektere hinandens måder og være på. Men i tilfælde er man nødt til og åbne munden og sige det højt. Kommunikation er en meget vigtig nøgle uanset hvilke forholdsrelationer det er. 

Et udsagn fra den fantastiske Shakespeare : 
Hvis du kan begrunde kærlighed, er det ikke ÆGTE KÆRLIGHED.


Uddybet: hvis du kan give en grund for at du elsker denne person, så er det ikke ægte kærlighed. Du kan ikke sige: det er personens væremåde, udseende eller status. Den person der ikke kan finde én grund til at elske, forklarer hvorfor, har fundet ægte kærlighed.
Selv den dag i dag. Efter 1½ år sammen med min fantastiske kæreste, som er Pæredansk, total modsætninger, kan jeg stadig ikke begrunde hvorfor jeg elsker ham. Jeg elsker ham højt, så højt, at jeg kan sidde og falde i spåner over småting han gør, og tænke: Wauw! Lige som i bollywood film. Hvor” Heroine” kan bare sidde og kigge på denne helt, som er kommet uventet i hendes liv, og får det til at blomstre og sprudle med glæde, uden hun nogensinde havde forstillet sig at det skulle ske. Ikke engang i hendes drømme. Thats the Bollywood-Love.
Ville ønske jer alle go’ weekend med mit udsagn fra Shakespeare og dagens te ord. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar